Skip to content

Taman Dagang Jaya, Ampang – RM145,000

28/07/2010
by

Reserved Price RM 145,000

Property Address

No. 4, Jalan Dagang 4, Taman Dagang Jaya, 68000 Ampang, Selangor

Location AMPANG

State SELANGOR

Land Size / Build Up Area 700 sq ft

Auction Date 09th Aug 2010

*************************************************************

Berminat ?
Pastikan anda register terlebih dahulu bagi mengelakkan kesulitan pada masa hadapan!

tuanbri – 016.310.6500

4 Comments leave one →
  1. omar bin abdul rahman permalink
    16/10/2010 1:05 pm

    1. saya berminat untuk membeli rumah teres satu tingkat di dalam kawasan desa pandan, kampung pandan, taman dagang, taman cempaka atau taman sri angsana hilir…harga yang saya mampu adalah dibawah RM160,000.00. Mohon maklumat daripada pihak tuan sekiranya terdapat pihak maybank membuat lelongan rumah di kawasan seperti diatas.

    2. saya juga ada terbaca mengenai maklumat rumah untuk dilelong di alamat No. 4, jalan dagang 4, taman dagang jaya, ampang selangor. bagaimanakah prosedure atau cara-caranya sekiranya saya berminat.

    3. kerjasama tuan saya dahului dengan ucapan terima kasih.

  2. omar bin abdul rahman permalink
    16/10/2010 1:09 pm

    1. saya berminat untuk membeli rumah teres satu tingkat di dalam kawasan desa pandan, kampung pandan, taman dagang, taman cempaka atau taman sri angsana hilir…harga yang saya mampu adalah dibawah RM160,000.00. Mohon maklumat daripada pihak tuan sekiranya terdapat pihak maybank membuat lelongan rumah di kawasan seperti diatas.

    2. saya juga ada terbaca mengenai maklumat rumah untuk dilelong di alamat No. 4, jalan dagang 4, taman dagang jaya, ampang selangor. bagaimanakah prosedure atau cara-caranya sekiranya saya berminat.

    3. kerjasama tuan saya dahului dengan ucapan terima kasih.

    Reply

  3. lina permalink
    16/10/2010 1:29 pm

    berminat rumah sekitar ampang

  4. Adi permalink
    08/09/2013 1:02 am

    Berminat rumah sekitar kg.pandan

Leave a Reply

